Domen har kommit...

Jaha, vad ska jag säga...
Lillebror skall med till Sundsvall, men han vet ännu inte
vilka/vilken match han skall få stå av Sundsvall/Timrå matchen.
Hoppas på att det blir en bra och mysig helg i Sundsvall med mamma.
Vi ska bo på hotell, med Lakrits.
Så nu är biljetterna bokade, hämtning av vinterjacka från vinden o.s.v

Så på Lördag åker jag med tåget 09.50 till Sundsvall,
Blir hämtad av mamma där när jag kommer dit 11.45

Sedan börjar matchen 13.00 i Gärdehallen.
Sedan blir det middag och mys med mammi:)

På Söndagen så är nästa match och denna börjar 11.30,
sedan säga Hej Då! till lillebror och äta en bit mat innan hemgång till Söderhamn,
med tåget klockan 16.11.

Så ikväll och imorgon blir det packning inför helgen:)
Vinterkläder skall fram och med.

Längtar till på Lördag (men kommer sakna min 3 älsklingar)

Jo, igår kväll så var katterna så mysiga.
Pojken låg och myste med mig i soffan,
medan flickan låg i Jens knä vid datorn.
Dom var så otroligt mysiga och gulliga:)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilka var det från Solle då??

2009-09-17 @ 11:18:07
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja jag har sett lite nu, och Felix såg jag.

2009-09-17 @ 12:20:14
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0