Corsica, Ile Rousse

Jocke och jag, när guiderna möter Knut, Hasse och Jeppe i boule.
Vilka vann då tro?
Ja självklart, visst var det "vårat" lag som vann, inte gudierna:P

Här är en bild från revanschen som guiderna skulle ha.
Men dom förlorade igen, hihi...
Fast det var lite mer spännande denna match:)

Här sitter vi och väntar på hur det skall sluta.
De står och räknar ihop i bakgrunden.

Snart så kommer samtliga Corsika bilder upp, men då på facebook eller bilddagboken.
Jens och jag (och alla andra) har tagit så otroligt mycket foton,
så det kommer inte gå att få in här i bloggen, jag orkar tyvärr inte:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har lagt ut bilden på klänningen hur den ser ut på syggen nu :p.

Vad ska missarna heta?

2009-09-04 @ 10:40:59
Postat av: Anna

Glömde skriva att det var från mig, men det förstod du nog endå :p

2009-09-04 @ 10:42:24
URL: http://superflames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0