Bara 3 dagar kvar...

Vad jag längtar!
Som sagt bara 3 dagar kvar tills vi åker neröver med tom transportbur
Efter några timmar åker vi upp över igen med en FULL transportbur (eller ja, full och full)
Men det finns i alla fall någonting i buren:)

Igår började jag med att packa ihop de mesta av mina sommar klänning, short, skor och annat dyrligt,
sånt som man inte användar höst/vinter tid.
Så nu skall jag bara leta fram lite mer höst/vinter kläder att hänga in i garderoben.

Nej, tillbaka till katterna:P
Jag längtar så jag håller på att spricka.
Kommer bli den mysigaste helgen i hela mitt liv (eller på väldigt, väldigt länge i alla fall)
När vi kommit hem med våra små så ska vi bara låta dom hitta hem innan de bli massa mys,
massa mys framför tvn:)
Jag har orddnat så dom får mitt pläd, har lagt den nu i transport buren men sedan skall jag lägga den på soffan så de inte klöser sen den (om de inte kissat ner pläden vill säga i buren)


ÅHHHH, VA JAG LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Längtar efter att få se bilder på småtingarna :D

2009-09-03 @ 19:05:54
URL: http://superflames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0