Åhh, helg!

Så skönt med helg.
- Sova ut
- Vila huvudet efter en veckas jobb
- Sega framför tvn längre på kvällarna
- Gå runt i mjukis kläder hela dagarna
Ja, det finns så mycket, kan bli en lång, lång lista men jag behöll den kort just nu.

Denna helg som startar om några timmar,
denna mesta tiden skall tillbringas hemma,
Ikväll blir det IDOL och mys framför tvn,
troligen blir det fest imorgon kväll.
Fest med en massa olika folk.

Nästa helg skall jag förmodligen tillbringa i Sundsvall.
Med min mamma (kanske pappa, lillebror R samt djuren)
samt lillebror A, eftersom det är hans förtjänst att jag skall dit.
Han sakll spela hockey mot Sundsvall på Lördag och
mot Timrå på Söndag. Så jag tänkte ta tåget dit och se honom.
Fast jag har inte bestämt mig helt ännu.
Beror på om han får spela också, samt om jag får någon plats på tåget,
om mamma skall stanna i Sundsvall och en massa mer.
Jens kommer få stanna hemma denna helg om jag åker,då någon måste vara med våra små hjärtan.
Inte vill dom ut och åka bil, nej!
Samt så måste dom lära sig vart hemma är, de har ju bara bott hos oss i 1 vecka imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0