Snart helg igen..

Kommer tillbringa största delen av denna helg i Ö-vik (Örnsköldsvik)
På Lördag åker jag tåg från Söderhamn till Sundsvall för att sedan byta till
buss vidare till Ö-vik. Där min kära mor väntar på mig.
Vi ska titta på min lillebror André som skall stå för Kiruna i hockey.
Han är en gud i mål, så otroligt bra.
Lite bilder på honom senast jag såg honom...


De kommer möta både MODO och ÖSK så de kommer bli att klä sig varmt.
Vinterjacka framme och nerpackad, check. Haha.

Samt så bor jag och mamma min på hotell, sedan hinner vi nog med en shoppingrunda på stan och äta någon god mat.
Sedan på Söndag bär det av hemöver från Ö-vik till Sundsvall med buss och sedan vidare hem till Söderhamn med tåg, kommer hem vid halv 8 tiden på kvällen.
Sedan är denna helg över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0