Onsdag 21 Oktober 2009

Regler:

  • Posta reglerna först.
  • Svara på alla frågor.
  • Skicka vidare utmaningen till 3 andra bloggare.
  • När du postat dina svar, berätta för den som utmanade dig.
Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag.

1. Jobba 07.45-16.45
2. Träna (dans) 17.15-18.15
3. Göra och äta middag
4. Vill bada långt och mysigt bad, men orka säkert inte så det blir duschen.
5. Se på en rad massa på tvn

Vad gjorde du för tio år sedan?

- För 10 år sedan så befann jag mig i Sollefteå, var snart 12 år, gick i skolan (Nipan)
Minns tyvärr inte mycket från denna tid.

Ställen du bott på?
- Sollefteå - Björkäng, Långgatan, Tidningshuset

- Söderhamn - Norrberget och Norralagatan

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Köpa ett hus
2. Skäma bort mig själv och mina närmaste med resa, pengar, mat, kläder o.s.v
3. Ge en massa till de ställen som hjälper till med drabbade djur.
4. Flytta till annat ställe (troligen annat land)
5. Köpa några bilar

 

Utmaningen går nu vidare till: Kajsa Eriksson, Anna Åkerman och Ewa (Kajsas moster)

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej :) ja det är fest här nästa helg,

jobbar till 16.00 så vi få la se om vi hinner

äta också. Ja du lina, daniel? sinnica kajsa.

Så ni kommer väl? det är ju nått på bowlingen också.

kommer bli as kul :)

Puss

2009-10-21 @ 19:15:59
URL: http://liveprettydiegorgeous.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0