Ojojoj...

VAD TRÖTT JAG ÄR!!!!!
Det var så otroligt svårt att kliva upp imorsse, ville verkligen inte.
Men jag tog mig i kragen och klev upp, klädde mig o.s.v
Satte mig på cykeln och cykla till jobbet, väl framme så kände jag hur de bara stickdes
i kinderna, så kallt ute och jag som cykla. Nej fy!
Snart blir det vinterjackan på och gå eller om jag kanske får med mig Jens upp på morgon, så kan jag få åka bil:)

Idag är det ju Fredag, så skönt med helg!
Ikväll måste jag hinna med en hel del innan sovdags.
  • Ordna tvätten från igår (vika och stryka)
  • Diska gårdagens disk
  • Packa inför Ö-viks resan
  • Dammsuga
  • Se IDOL 2009
  • Se på Robert Gustavssons nyaste film (skulle sett igår men hann inte med)
och en massa mer.
En väldigt upptagen kvinna denna dag.
Men nu ska jag återgå till jobbet.
Avslutar med denna bild som jag hittade för ett tag sedan.
Bild sedan Kramfors stadsfest 2005 (om jag inte minns fel)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha åå ja det där minns jag!:)

2009-10-09 @ 19:02:53
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0