Måndag 26 Oktober 2009 fortsättning..

AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!

Nu vet jag ialla fall varför jag har så otroligt ont i käken.
Jag har en visdomstand som håller på att växa ut på överkäken.
Jag kände den (med fingret) + att jag såg den i spegeln när jag var hem på lunch.

Jag ringde till tandläkaren och bad om en tid, då jag nästan inte ens kan äta eller svälja.
Jag fick en tid redan idag, SÅ SKÖNT!
Men de kommer nog bli lite problem då jag knappt kan öppna munnen.
Men vi får se hur det går, ska dit 2 ½ timme ungefär.

Fy, jag som verkligen inte gillar att gå till tandläkaren.
Men som sagt jag måste!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Uvva, jag har också varit till tandläkarn flera gånger på grund av dessa förbannade visdomständer, det kan gör så ont!!

2009-10-26 @ 16:24:05
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0