Måndag 9 November 2009

"Lonely, I´m so lonely, I have nobody."

Tillbaka till vardagen.
Helgen har varit lång och skön:)
Började med Fredagen då jag satt hemma ensam med katterna och såg på Idol 2009,
medan karl min var på stan med sina vänner.
Jag hann med att städa undan en del hemma också, det va skönt.
På Lördagen åkte vi till E-Center och handlade på både Öb och Coop,
hemma så fixade vi lite, plockade ihop oså.

Det har verkligen varit en städa och film helg. (gillar verkligen)
Vi har hunnit med att se följande.
Johan Falk - Operation Näktergal
Johan Falk - De Fredlösa
Parlamentet 10 år
Terminator Salvation

Här har jag lagt till några bilder sedan Sollefteå.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

...and I like it!

2009-11-09 @ 21:05:03
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0