...

Igår gick vi som sagt på bio, Tedde, Jens, jag, Nina och Emil.
Filmen var faktist sådär, man förstod nästan för det mesta vad som skulle hända.
Sånt är tråkigt, när man förstår vad som kommer hända om en liten stund, Drygt!

Men nu sitter jag på jobbet och längtar som bara tills jag har lunch om 1 timme.
Jag är jätte hungrig!
Men jag vet ännu inte vad som skall hamna ner i min mage, har ingen matlåda med mig.
Blir förmodligen skräpmat med älsklingen.

Men middagen blir korv och makaroner ( stuvade, hoppas jag på)
Senare ikväll funderar jag på att gå över till Johan & Viktoria en stund för att hämta "något" :)

P.S. Jag har fått mitt paket från H&M idag, jätte gla´ D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0