En dagen kommer in...

Dagens-testet
DAGENS CITAT:
Ha de sett!
DAGENS VILL HA: Sommar
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, trekvartärmad tröja, väst
DAGENS FRISYR: Struligt uppsatt
DAGENS LÅT: Promoe - Svennebanan
DAGENS PLANER: Åka till Sollefteå vid 15.00 tiden, se på estet treornas slutproduktion.
DAGENS SAKNAD: Mamma & Pappa, Miranda och Lakrits
DAGENS DUMMASTE: Min jobbstol, som är lite för hög för mig, eftersom jag ha så korta ben.
DAGENS MISSLYCKANDE: Skorna mina, ena spännet på en av mina skor är sönder.
DAGENS DROG: Papper och penna
DAGENS KÖP: ingenting ännu
DAGENS GODIS: Messsmörs limpa (Bamse limpa)
DAGENS HUMÖR: Bra, lite snuvig och ont i ögonen
DAGENS ROLIGASTE: Få sluta tidigare och åka till Sollefteå.
DAGENS JOBBIGA: Börjar bli snuvig


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja vi sov där första natten i natt, det är roligt med nytt!:). Jaha vad roligt, ja våran var slutproduktionernas slutproduktion!! Puss

2009-05-08 @ 12:27:25
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0