..... .... ... .. .

Längtar som toka till helgen...

Lina, Kajsa, jag, Jens och Andrea (Cissi bakom kameran)


På Fredag blir det fullfräs efter jobbet.
Slutar jobbet 16.45 och sedan måste jag sätta eld i baken och skynda till tåget som går 17.03,
för att åka till Sundsvall där min mamma väntar på att hämta mig:)
Sedan fullfart till Sollefteå och lämna min väska, sedan partaj natten lång på Laxfestivalen.

Sedan blir det en härlig helg i Sollefteå, för att sedan åka hem med bil denna gång till Söderhamn,
för att jobba sista veckan innan min semester.
Semester i 3 veckor:)
Sollefteå, Långsele, Stockholm, Göteborg och Korsika:) säkert mer också..

Nu ska jag fortsätta jobba...


Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

Ja precis, BB i Sollefteå har stängt i en månad! Helt vansinnigt sjukt :P

Men då får man åka till Övik.. Inte roligt o sitta i en bil o knipa :P haha! Ne fyfan! :)

2009-07-21 @ 12:54:27
URL: http://malinstromqvist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0