Gh4 kväll..

I Lördags så gick jag och Jens till min kollega, Andreas och där var de lite folk och de blev gh4 ( hela paketer,men ingen vågade ta tag i micken,tyvärr) Blev en lyckad kväll, pratade en massa med Viktoria.

Förra Lördagen så var det fest hos mig och Jens och då var de en massa folk där, jens jobbarkompisar,mina jobbarkompisar och lite mer folk, även då en lyckad kväll:) (kommer in bilder från denna kväll lite senare)

Nu på Lördag blir de partaj igen hos Andreas, gh4 tävlingar och lite så,hoppas jag på iaf.
Men Viktoria kommer inte, (jätte tråkigt), men jag, Jens, Johan och Viktoria ska spela sällskapasspel någon helg,så det ska bli hemskt roligt. Ser jag verkligen fram emot.

Ska jobba på nu.

Kommentarer
Postat av: Viktoria.

Hahahahahaha smickrande med Vickan :P Jag föredrar Viktoria :)

2009-01-20 @ 16:26:27
Postat av: Gabbi

Nu du Viktoria har jag ändrat:)

2009-01-20 @ 17:16:24
URL: http://gabbsis.blogg.se/
Postat av: V.

Snyggt ;)

2009-01-20 @ 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0