Onsdag..

Idag jobbar jag mellan 09.00 - 18.00 (bytt tid eftersom vi inte visste om någon av killarna som var sjuk igår skulle dyka upp idag)
När jag slutar händer det en hel del...
- Tvätta min och Jens vinter jacka
- Laga mat och äta
- Städa (plocka undan, dammsuga o.s.v)
- Stryka och vika kläder
- Hämta ölen och likören (om de hämtat de vill säga:P )
- Blåsa upp luftmadressen (dubbelsängen), eftersom svärfar och han kommer över och ska sova hos oss i natt. De ska hämta en bil till Jens farmor.

Så det finns en hel del att göra, någon som vill hjälpa till?

Kommentarer
Postat av: ewa

Hoppsan,va kul, det är längesen jag hörde att ngn mer än jag stryker och viker tvätt!! Spec. den yngre generationen brukar lämna de detljerna.

Och...skaka fram ett par av de "gamla" dansarna och sätt igång!!!! Ni kommer att träna upp Er i ett nafs!

Tvinga Kajsa! Ha det bra! Kram

2009-02-20 @ 18:27:55
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0