Mycket att göra idag..

Idag började det med att det bara blev jag och Andreas som jobbade, Kristoffer och Patrik är sjuk.
Så det känns stressigt här idag.
Sedan när jag slutat 16.45, blir det hem, göra mat och käka.
Sedan vidare och träna, sedan hem, se på 24 och duscha.
SEDAN över till Viktoria och Johan för att hämta Jens öl och min oöppnade likör. (men så blev det inte)

På Fredag blir det Sollefteå, bara bilen hänger med (håller tummarna på att den hänger med)
För på Lördag ska jag, Kajsa (bara hon inte är sjuk/ inte ha bil) och kanske fler, vi ska se på Petronellas projekt arbete, DANS!!!! + att jag ska sova och gosa med mitt hjärta, ska ta med Jens system kamera och ta en massa fina bilder på Sollefteå, så Söderhamnarna ser att vi inte valla några renar o.s.v

Saknar ju estet tiden så jag vet inte vad jag ska ta mig till, såg på min klass slutproduktion i helgen, fyfan tänk om man var så duktig/vig nu:) Vill börja igen, men dock inte själv....Någon mer som vill börja dansa??Hör gärna av er isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0