Torsdag 3 December 2009

"I want to dance whit somebody!"

Nästa vecka så har jag sagt - Ja! till att vara med i 2 föreställningar.
Jag ska vara med på en dans, en "Michal Jackson" dans.
The Dress Code:

* svarta byxor
* vit tröja (T-shirt, långärmad t-shirt)
* svart väst/kavaj
* vita strumpor
* svart hatt, om man har.


Ska bli hemskt roligt att dans igen, fram för allt uppträda:)
Det var väldigt länge sedan sist.
Ja, det var väl sist "Show must go on" showen (bästa showen i världen)
och den framförde vi, min estet klass, år 2006
Så åren, månaderna och dagarna samt tiden går så snabbt.
Förstår inte, men tur att man har alla sina fina minnen kvar iaf.

Show Must Go On!
vad mer kan man säga?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har typ en sån där svart hatt som han har på bilden :p Om du inte hittar någon så kan jag skicka upp den :p

2009-12-04 @ 09:42:46
URL: http://annaakerman.bloggplatsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0