Söndag 27 December 2009

"Home sweet home"
Eller jag kan ju kanske inte säga det än då jag fortfarande är hos föräldrarna.
Men snart så ska vi åka hem, allt är nu packat och vi väntar på karln.

Men jag tänkte lägga upp en bild på ett par skor jag köpt nu vid jul.

Mycket, mycket snyggare i verkligheten (design by Kenza)
Så otroligt snygg, jag fall för dom direkt.
Så dessa hade jag på julafton skall även användas på nyår, hade jag tänkt.

Jaha, tillbaka till vardagen imorgon då för 3 dagar iaf.
Imorgon börjar jag jobba igen 07.45, ser verkligen inte fram emot.
Men någon måste ju jobba så, samt bra med pengar.

Det blir ju inget Birsta idag då vi troligen kommer iväg sent, som vanligt.
Ska försöka komma iväg innan middag iaf.

Jag sitter just nu vid familjens dator och hittade lite gamla bilder på mig genom tiderna, som jag bjuder på:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0