Onsdag 2 December 2009 fortsättning...

Jag har fått en utmärkelse av Kajsa, men det medför vissa förpliktelser med den!
Till att börja med, berätta 10 saker om sig själv som ni inte vet:

Jaha, då ska vi se vad jag kan berätta.

1. När jag var liten så brände jag upp mina föräldrars överkast på sängen.
2. Jag har bitit på naglar hela mitt liv, men slutade i våras.
3. Då jag började dans linjen på gymnasiet, vill jag helst bara dansa street,
men efter vi börjat dansa modernt och jazz så ändrade jag mig.
4. Jag har aldrig brutit något ben eller något i kroppen.
5. Jag kan vara mörkrädd när jag är ensam hemma en mörk vinter kväll
6. Jag är hemskt instresserad av heminredning och design (Äntligen Hemma, Design Simon & Thomas, Room Service o.s.v)
7. Jag gillar att ha fint runt om mig, jag städar nästan varje kväll. Plockar ihop o.s.v
8. Jag känner mig mycket glader efter vi skaffade katterna.
9. Jag måste ofta skriva ner vad jag måste ta med mig/ vad jag ska göra för att inte glömma bort.
10. Jag älskar svenska thriller filmer, Beck, Wallander och Johan Falk t.ex.


Sedan ska man dela ut den till tre andra bloggare, och de jag vill läsa lite mer om är:

1. Anna Åkerman
2. Cecila Edlund
3. Johanna Åslund


Kommentarer
Postat av: Kajsa

<3

2009-12-02 @ 16:39:18
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0