Måndag 7 December 2009

"Flying whitout wings"

Igår kväll såg vi på Flickan som lekte med elden
Den va faktiskt mycket bättre än först filmen.





Men tyvärr tyckte jag att slutet var lite tvärt, liksom bara Stop!
Slutet skulle de gärna fått göra om.
Slut pratat om filmen nu.


Denna vecka har jag fullt upp.
Måndag: Träning, hade även bokat tvätt tid som jag fått avbokat.
Tisdag: Klippa mig, Föreställning
Onsdag: Föreställning
Torsdag: Båda katterna skall lämnas in till veterinären, kastrering, vaccination och id märkning.
Senare har vi julmiddag med jobbet.
Fredag: Semester! Tvätta, ta hand om katterna.
Samt jobb innan allt detta. (förutom Fredag)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack min älskling! Jag tyckte ettan var mycket bättre:).

2009-12-07 @ 09:28:38
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja jag har legat lite på latsidan nu på förmiddagen, men nu ska jag sätta igång! ;)

2009-12-07 @ 11:54:44
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0