Fredag 11 December 2009

"Home sweet home!"

Ja, idag har jag haft semester.
Tagit hand om mina katter som är nykastrerade.
Stackars Sessan som måste ha tratt.
Hon försöker att klia sig bakom örona men tratten är ivägen.
Men det går bra ändå som tur är. 

Jo, igår kväll hade vi ju julmiddag på Stenö värdshuset.
Jätte god mat, men tråkigt med cider, öl och snapsen.
Då de mesta var slut.
Sedan efter vi alla ätit middag så åkte vi tillbaka till stan,
vi stannade på J&H ett tag. Men jag gick därifrån efter bara ett tag.

Måste ju hem till mina små katter och laptopen Jens hade beställt,
som kom igår. Så det va jätte roligt med en laptop:)

Trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0