.......

På Lördag bär det i väg till Uppsala och hämtar dessa små troll:)
Kommer bli en underbar helg:)


Så i Lördags så var Jens och jag runt i stan (Söderhamns lilla stad)
och inför skaffade oss kattlåda, transportbur, klösträd och matskålar.
Så när vi kom hem efter denna shopping dag så började jag bygga ihop klösträdet,
Jens byggde ihop transport buren. Senare på kvällen kom jag på att kissarna måste få åka på något mjukt i transport buren, så jag vek ihop min svart pläd och la in i buren
så nu är den mysig för våra små troll att åka i.
(jag lovar att lägga upp bilder på våra 2 små så småning om)


Jo, igår så bakade jag kanelbullar, haha.
Det gick väl lite si så där.
Jag gjorde degen och allt det gick hur bra som helst.
Sedan när jag skulle "baka" degen så var den så kletig och kladdig så jag fick använda hur mycket mjöl som helst. Så bullarna blev lite torra. Samt så råkade jag glömma tiden lite så ena plåten med bullar blev lite brända, men goda ändå.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jodå, det har väl gått bra:). Har väl blivit bekanta med en del. Men nu ska jag stanna där tills på söndag.

2009-09-01 @ 05:35:16
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0