Testiis

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? trosor och linne ibland
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) sidan
- Hur många kuddar har du i sängen? Många men bara en jag sover på
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Ofta men inte alltid
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Ja, fast det va länge sedan nu. Drömde en sak som sedan hände några veckor senare.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Blandade frågor.
Vilken svordom använder du mest? satan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.45 på vardagarna utom Torsdag då den är ställd på 08.00
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop eller Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bild
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? De första jag skulle göra är att betala av lån.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jaa, men jag säger inte vem eller om vad.
När var senast någon stötte på dig? Igår, min karl:)
Vad åt du till middag senast? Makaroner och korv
Kan du vissla? Ja
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, en massa bra filmer
Äger du några popband t-shirts? Nej
När flög du senast? 2 år sedan, hem från Thailand
Pratar du några andra språk? Nej, jag kan lite spanska och engelska.
Har du gråtit offentligt? Ja, vem har inte det?!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag vet inte riktgit, funderar men är inte helt säker än.
Vad har du med dig in på bion? Dricka och popcorn (ibland godis också)
Vad har du för väder? Vädret här är sol med lite blåst.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Dans så klart.
När sov du senast på golvet? Minns inte många, många år sedan.
Vilken är din favorit drink? Rosa pantern
Gillar du din boendesituation? Nja, vi vill ju flytta men har inte hitta vårt dröm hem ännu. Men det duger.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9-10 timmar kanske
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland, varierar
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22 år
Tror du på liv på andra planeter? Nej eller jag vet inte.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag ringer min mamma så får hon trösta mig.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja
Tycker du om att krama folk? Ja (beror på vem det är)
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? När jag va liten jämfördes jag bara med min då varande bästa kompis, för vi var så lika varandra och skulle alltid ha samma kläder och se likadan ut.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, men det beror på vem det är.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, jag hade förut ett tag men itne nu längre.
Är du mörkrädd? Nej
Tre saker du alltid har med dig? Börsen, hårsnoddar och lepsyl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0