Ojsan, hoppsan falleralleraa

Jag börjar med gårdagen, igår efter jobbet åkte Jens,jag, Nina och Fredrik till E-center för att handla lite julklappar och julpynt, det var hemskt roligt. (för er som inte vet är E-center som ett "köpcenter", det liknar ett iaf)
Men innan där på dagen så hände de en liten olycka, tyvärr.
Jens fick åka in på sjukhuset, han hade råkat sparka in i en soffa på hans jobb.
Han trodde han hade brutit lilltån för han kände sig svimfärdig och dålig, så hans chef körde honom till akuten.
Men den verkade inte vara bruten, som tur var. Tån blev ihop tejpad istället.
När vi hade kommit hem från shoppningen, käkade vi pizza, sedan ställde jag mig och diskade och strykte julgardiner.
Hängde upp gardinerna med och det blev fint, ska på vinden idag och hämta lite mer jul pynt + att jag ska tvätta.
Det är ju sista dagen jag jobba denna vecka, eftersom jag och Jens ska till Sollefteå imorgon och fira Jens morfar Knuts 90 års dag, med hela släkten Aldén. Men jag ska ju träffa hela min familj med:)
Kommer bli en härlig  helg.

Humör: Trött, men jag börja vakna upp nu

Musik just nu: fort. Lady Gaga - Poker Face

Klädsel:
Leggins, klänning och kofta

Annat:
Jul är på intåg + lucian som jag ska se i Sollefteå på Söndag

Betyg:
8/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0