Min dröm inatt...

Jag hade inte en rolig dröm i natt, den kändes så otrligt verklig.

Jag drömde att jag var hemma i Sollefteå och att någon hade tagit min katt Miranda och gett henne till en familj, som min familj känner jätte väl. Då jag fick veta att Miranda var där så skyndade jag mig dit såklart och då vägrade dom att ge tillbaka henne till mig.
Det är ju min katt sa jag hela tiden men dom vägrade lyssna, då fick jag en hel del dumma och hemska tankar i mitt huvud, men jag utförde dom inte. Sedan minns jag inte mer, för jag vaknade av svett och tårar.

Älskar min underbar katt över allt annat, hon kan man lita på.
Jämt när jag kommer till mina föräldrar där hon bor nu, så kommer hon till mig direkt och stryker sig efter mig och bara vill gosa, så jag skulle verkligen inte vilja att drömmen var sann.
Så jag har ringt mina föräldrar och tittat efter så att det inte var sant, hon var kvar hos mina föräldrar, vilken lättnad.


Miranda, du finns alltid med i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0