Mätt..

Jag sitter på jobbet och har precis ätit lunch, tacos.

Jo, igår kvall så såg jag och Jens på 24 "filmen", Jack Bauer, han är så otroligt bra i 24, så det finns inte.
Sedan innan jag skulle sova så låg jag och funderar på julklappa, till både mig och släkten.
Tycker så om julen, myset och allt, så då kom jag på att jag har en massa olika julpynt hemma i Sollefteå, som jag måste ta med mig till Söderhamn i helgen:) Massa tomtar i massa olika färger,storlekar o.s.v.

Ser så fram emot helgen, mys med släkten Lindgren/Aldén på Knuts 90 årsdag.
Sen sökning efter all mitt julpynt, mys med Miranda, bli mer "dum" blondin och julskyltninge och se sollefteås lucia på Söndag. Hoppas verkligen att Kajsa och Olle kommer in till Sollefteå och är med oss (mig och Jens) på Söndag.

Jo, ikväll ska jag boxas med Nina, det ser jag framemot och slåss lite:)haha
Det är fruktansvärt roligt och lite jobbigt faktiskt då och då. Men så ska det ju vara.

Humör: Lite lätt less + kanon bra, en berg och dal bana i mitt huvud just nu

Musik just nu:
fort. Lady Gaga - Poker Face

Klädsel:
Leggins och klänning

Annat:
Happy face för ombyggnaden av vårat kontor på jobbet

Betyg:
10/10

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Självklart ska man lyssna på den låten!!:D. Det skulle vara himla roligt att åka dit och träffa er, jag får se vi hinner med allt! Kramar

2008-11-25 @ 18:40:32
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0