Lugn dag

Idag har jag inte hunnit med så mkt, vaknade vid kvart över 11 och då satte jag mig här vid datorn och kika runt lite, sedan fixade jag till mig och jag och Jens åkte på stan en sväng, jag gick på KappAhl och köpte ett tok snyggt svart linne, som jag ska få av mamma i julklapp:) Sedan åkte vi ut till E-center (en galleria) och handla på Coop + en massars "grej" som vibrerar så ikväll ska jag och Jens massera varandra:)

Längtar verkligen så oerhört till nästa helg då man åker upp över, tagit ledigt på fredag nästa vecka för att åka uppåt.
Ska fira Jens morfar som fyller 90 år, ska på skyltningen och se lucian på Söndagen. Hoppas jag bara hinner med att träffa tjejerna min också:)

Kvällen igång vart faktisk väldigt lugn, för dom som undrar.

Humör: Trött i ögonen, men frisk och kry annars

Musik just nu: Lady Gaga - Poker Face

Klädsel: Jeans och mys stickad tröja

Annat: Haft väldigt städkänsla idag

Betyg: 9/10

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja!! Att den är, så oerhört bra!

2008-11-22 @ 21:03:14
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0