Söndag 28 Augusti 2011

Vilken helg det varit.
Fredagen blev det middag med svärföräldrarna och sambons lillebror.
När middagen var uppäten så skyndades det hem och byta lite kläder och ta cykeln till partaj.
När festen var slut och alla for på krogen tog jag och Jens cyklarna hem och "såg" film.
Självklart somnade jag, så jag måste se filmen igen:P

Igår så hände det inte så mycket, förutom att Jens jobbade hela dagen men på kvällen då tog vi en prommis (Jens, Sara, Jonas och jag) och kollade på marschaller som var tända längst hela ån i stan.
Det var mysigt.

Idag har jag inte hunnit med så mycket förutom att bokat ny tvätt tid och sett lite på Fångarna på fortet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kolla din mail! :)

2011-08-28 @ 15:26:54
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hejsan, super fin blogg! Hur är det med dig?:)

2011-08-28 @ 17:23:19
URL: http://isabellealberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0