Fredag 19 Augusti 2011 fortsättning...

Då har städningen påbörjat i skåpet på toan, herregud va jag slängt.
Förstår inte att jag sparat som jag gjort, men nu ska det vara slut på det.
Såg att jag inte behöver köpa shampoo eller duschgel på flera, flera månader.
Har shampoo som jag fick i julklapp kvar, som inte ens är påbörjade.
Så allt detta skall vara helt slut innan jag köper nytt.

Imorgon blir det städning i förrådet.
Dessvärre kan jag inte slänga så mycket då det mest är tom kartonger som sparas,
till man ska flytta, t.ex. tv kartongen, data kartongen m.m
Som Jens säger " Enklare att packa i orginal kartongen där man vet att den passar."
Så det kanske blir några påsar till Röda Korset istället då.

Även skall köket rensas och städas igenom.
Men det kan jag nog ta på Söndag.


Saknar mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0