Torsdag 28 April 2011

God morgon...
Har inte så mycket att skriva, så jag får väl berätta om min kväll igår:P
När jag slutade igår och hade kommit hem gick jag bara in i lägenheten och vände,
hade fått paket som jag gick och hämtade.

När jag var hemma igen så började plocka bort alla mattor och grejer som var på golven i hela lägenheten,
för att sedan dammsuga allt. Sedan började jag med middagen, våfflor:)
När middagen var klar och uppäten så blev det skurning av hela lägenheten, fy!
Jag låg på golvet med en trasa för att rengöra under hela badkaret, vilket jag aldrig orkat varit så noga med tidigare.
Så det blev så fint så fint!!

När städningen var klar och alla grejer var på sin plats igen så packa jag lite inför Sollefteå resan imorgon kväll.
Sedan blev det sängen, en tidig kväll igår, la mig vid 21.20 tiden:P, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0