Lördag 16 April 2011

Härligt med helg, känner verkligen det nu.
Började dagen med att städa köket för att sedan gå ut och gå med Sara för att sedan handla lite.
När jag kom så packade jag upp och plockade ihop en massa som låg framme.
Sedan så gick jag genom min garderob, slängde lite och plockade ihop lite till mammi:)
Medan såg jag film:P

Då filmen slutade badade jag kissarna, bägge två och avslutade med att duscha själv.
Och nu sitter jag här...

Igår kväll blev det liten utgång till O´learys, middag och en drink.


Detta blev kvällens outfit:)

Kommentarer
Postat av: My

Sv: Behöver veta om du vill ha kläderna eller inte, annars säljer jag till en annan :)

2011-04-17 @ 18:17:06
URL: http://myysplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0