Söndag 10 Oktober 2010

Igår så åkte Jens tidigt, vid 05.15 tiden ringde väckaren.
Jag sov vidare och klev upp vid 09.45 tiden, drack te och gjorde mig klar.
11.00 mötte jag upp Sara för att gå till Eriks Hjälpen och kika lite.
Sedan hamnade vi även på Apoteket och Hemköp.
Sen gick vi hem och lämnade lite grejer för att hämta cyklarna och åka till nästa loppis,
där vi fann present för födelsedags barnet.

Vi åkte även till E-Center och kikade, där jag hittade nya vattenskålar till kissarna:)
Sedan var det hem och fika med Sara, kaffe och äppelkaka framför Ensam Mamma Söker.
När programmet slutat gick Sara hem och vi började göra oss klar för kvällen.
Duscha, sminka oss och bestämma kläder inför festen.

När vi var klara så gick vi till O´learys och åt kyckling ceasersallad,
efter maten var uppäten kom Viktoria förbi och vi gick till festlokalen där det var fullt hus,
då menar jag inte att det var mycket folk, utan fulla människor:P
Jag hann med att dricka kanske 1 dl vin innan jag kände att jag hade sjukt ont i magen,
gick på toan och spydde upp maten, BLÄ!
Sedan fick jag sitta med ett vattenglas resten av kvällen.

Det var ändå ganska kul fast jag hade så ont.
Senare på kvällen inträffade en massa saker så jag och Sara gick hem.
Väl hemma så gick jag och la mig med kläder på, både mitt och Jens täcke + överkastet.
Sedan sov jag till cirka 11.00 tiden, så skönt att sova av sig.
&
Före & Efter bild på sminkningen

Kläderna för denna kväll blev dessa.
Svarta glans leggins och en vit spets klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0