Måndag 10 Maj 2010

Det blev en lugn helg med film:)
Tyvärr är jag ju sämst på att komma ihåg titlar på film, så jag minns inte va dom vi såg i Fredags & Lördags hette.
Igår såg vi "Sommaren med Göran" iaf, jag tycker den va sådär, den va liksom seg på något vis.

Jo, en annan sak i Fredags kväll cyklade vi till teatern och tittade på estet treornas slutproduktion.
Det var bara musik och bild/form, så tyvärr ingen dans:(
Men hela showen utspelade sig som en musiskal, typ.
Så det blev ju teater också, fast samtidigt lite dans, men det va väldigt lite, bara några steg här och var.
Inte ett helt nummer.

Den va faktiskt bra, fast vissa bitar kommer jag ju självklart ihåg mer än andra.
T.ex. en kille som sjöng Tommy Körbergs låt Chess - The anthem, med live orkester.
De numret va så jäkla bra.
Han såg inte ut att ha den rösten han hade, om jag säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0