Tisdag 8 Juni 2010

Go morron:)

Igår kväll tänkte jag vara duktig och hänga upp de nya gardinerna.
Men då jag strykt en gardin så bad jag Jens om hjälp, då jag behövde mäta hur mycket vi skulle folla upp gardinen.
Men han tyckte inte vi skulle hänga upp gardinerna nu, då dom här "hängarna" som sitter i väggen, dom sitter
på listorna runt fönstrena samt med en skruv vilande på listorna.

Så Jens tänkte säga till hyresvärden IGEN om detta.
Detta är inte första gången vi ringer dom om detta, snarare 4-5 gången.
Förstår inte att det inte händer nåt! Blir galen.

Jag hoppas att dom kan komma och fixa detta IDAG, så man få hänga upp gardinerna.
Blir galen, så fult med dom där panelerna på så mycket fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0