Onsdag 2 Juni 2010

Vad var de jag sa?!
Jo, veckorna går så fasligt fort nu för tiden, vilket uppskattas!!
Men eftersom veckorna går fort går ju även tid fort, man hinner inte med allt.

Igår tänkte jag testa de jag ska ha på mig på bröllopet i helgen, men hann jag det? Nej!!
Men jag hann istället ut och gå med Sara, raka benen inför bröllop och lite smått annat som hör till.

Dom bytte lås hos oss i Måndags så idag tänkte jag och herrn i huset lämna tillbaka våra gamla nycklar,
samt kolla upp vad för köksluckor, knoppar och köksbänkar vi ska ha:)
Vi ska göra om köket! Jippi!

Så less på de som är där nu, vitt och så där knottrigt, fy och blä!
Men snart så få vi fint kök! Längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0