Onsdag 24 Februari 2010

Igår var en städdag, efter jobbet.
  • Åkte till återvinningen med datastol, lampor, batterier, datakablar m.m
  • Gick och slängde jätte mycket kartonger från vinden.
  • Började städa hop lite från klädkammaren
  • Jag började packa ner alla filmen och spel
Så skönt att börja, då vet man ju liksom att det är på gång, att man ska flytta menar jag.
Sedan så kommer ju även hallbyrån och 2 kassar med kläder försvinna på Fredag.
Skall ta med det till mamma.



Idag funderar jag om jag ska fortsätta slänga massa kartonger från vinden.
Det är mest bara tomma små kartonger där, skor kartonger m.m
Det är liksom inga bra kartonger att packa i.

Eller om jag ska försöka få bort allt klister från kaklet i köket,
när vi flyttade in var det citron klisterlappar på varannan ruta,
jag tog förstås bort dessa, men på vissa rutor finns det massa klister kvar tyvärr.
Och detta måste ju också tas bort.
kanske ska börja med det nu, så jag inte väntar men det till sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0