Tisdag 20 April 2010 fortsättning...

Jag skulle kunna göra vad som helst för att få semester nu.
Jag vill kunna vara ute om dagarna och röra på mig och få luft,
istället för nu, instängd på ett kontor.

Det är sån skön känsla nu när man ser/känner att snön försvinner
och gräset och gruset tittar fram där under:)
Det blir varmare och ljusare dagar, vilket gör att man känner sig piggare,
det mörka halv året som varit har jag varit sjukt trött.
Nu när ljusa halvåret är på väg känner jag direkt mig piggare,
jag går inte och lägger mig "som en kärring" (som jag säger) längre,
jag orka vara vaken längre:)


Kommentarer
Postat av: frida

Den svarta babydoll klänningen finns kvar. Dock så finns det inga band till den. Skriv till mig på [email protected] så kan jag skicka fler bilder på klänningen.

Leggingsen är också kvar!

2010-04-20 @ 16:51:31
URL: http://frridajohansson.blogg.se/
Postat av: jennifer

Klänningen finns kvar! så om du är intresserad av att göra en snabb affär kontakta mig på [email protected] :)

2010-04-20 @ 17:34:04
URL: http://jenniferrm.blogg.se/
Postat av: Sara

jag gjorde en kärring igår, tror att det blir en ikväll oxå... ;)

2010-04-21 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0