Onsdag 21 April 2010 fortsättning...

Ibland har man sina stunder.
Jag är glad över dom jag hittills fått:)

Jag är faktiskt glad att jag hamnade i denna stad,
eftersom jag träffat så otroligt mycket mysiga människor.
Många som jag är riktigt nära nu...You know who you are!!!

Liksom tänk om jag inte följt med Jens hit,
Tänk om Jens inte fick jobb här,
Tänk om Jens familj inte flyttat upp till Sollefteå när han var liten,
Tänk om jag inte hade de intressen jag hade i mina "fjortis dagar",
då hade jag aldrig träffat Jens och hela Söderhamn.

Så glad att ni finns här för mig i alla tider!
Ni är värda stora stjärnor i kanten!


Vill inte glömma alla underbara vänner i Sollefteå,
Ni finns också med mig hela tiden.
Fast det är långt mellan tiderna, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0