Gårdags kvällen

Igår kväll gick vi ju över och kollade läget:P
Tyvärr, Nej!

Idag efter jobbet blir det stressigt,
  • Byta kläder till träningskläder
  • Leta fram träningskor
  • Fixa vattenflaska
  • Få i mig liten matbit
  • Mysa med katterna
och hinna gå till gymmet, då gruppträningen börjar 17.15
Men jag hann detta förra veckan och då fick jag t.o.m vänta på tränaren.

Efter träningen blir det hemgång..
  • Ge katterna middag
  • Middag
  • Bada
  • Se Robert Gustavssons nyaste film
  • Fixa tvätten sedan i Måndags
  • Upp på vinden och ta ner vinter jackor (skall tvätta dessa imorgon)
Sedan få jag ju även sova lite längre:)
Börjar ju jobba 9 imorgon, som alla andra Torsdagar, Såååååå skönt.

Dansa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0