Torsdag 5 November 2009

"I´m sorry if I hurt you"
Ja, då har jag varit hemma från jobbet i 3 dagar.
J*kla förkylning, samt resten som kommer och går.
Då menar jag halsont och huvudvärk, mag- och ryggont och feber, tror jag.
Känns faktiskt bra att allt kommer på en gång, istället för att
det kommer då coh då istället.

Jo, i Tisdags kväll beställde vi ju paket till oss själva:)
- Sängklädsel, vit
- 3 hissgardiner, 2 bruna och 1 linnebeige
- 2 vita bords lampor, till att ha på huvudgavlen (sängen)
- Ett 8 delad sängset (2 påslakan, 4 örngott och 2 underlakan)

Så nu kan vi hänga upp gardiner igen, känns jätte skönt då vi har fått
tagit bort dom gamla panelgardiner, då katterna hängde och lekte med dom.
Så det är jätte kalt här, vi får ha persienerna nere för det mesta.
Men som sagt snart få vi jätte fint här.
Jag kollade precis beställningen och paketet var skickat:)
Så troligtvis har vi paket innan helgen, så då få vi göra fint i helgen:)

Troligen blir det film ikväll med älsklingen och katterna.
Vi tänkte se Harry Potter och halvblodsprinsen.
Är den bra?Vad tyckte ni?

Jo, tycker inte ni att dom blivit hemskt stora sedan första filmen, haha
Dom har vuxit som ogräs, thihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0