Tisdag 3 November 2009

"Don´t stop believin"

Idag har jag varit hemma, då jag varit så förkyld.
Jag har snytit mig så många gånger så jag har hemst ont nu.
Men jag har hunnit med en hel del tråkiga/jobbiga grejer som måste göras också.
-Diska
-Dammsuga hela lägenheten
-Plockat ihop grejer som låg framme
-Packat upp sedan Sollefteå resan i helgen o.s.v
Har hunnit med att se film också:)

Ikväll när mitt hjärta kommit hem tänkte jag beställa lite från nätet.
Måste vänta på honom då jag behöver hjälp med att mäta lite.
Jag ska beställa gardiner, hissgardiner, och sängklädsel till madrasserna.
Så de blir ju en hel del mätningar.

Samt så har vi tvätt tid bokad nu klockan 19-21, så jag kommer springa upp och ner till tvättstugan här
under kvällen.



Mina små sötnosar förra veckan

Jag innan vi åkte till Sollefteå i Fredags.

Min Dexter i Fredags

Min Sessan i Fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0