Onsdag 9 December 2009

"I´m to sexy..."

RESULTATET:
Blandning mellan A och D blev resultatet på klippningen igår.
Jag blev faktiskt nöjd, för nu kan jag göra något med håret.
Istället för som det såg ut förut, Nej fy!
Jag tro hon klippt bort runt 10 cm på längderna, för de va så slitet.

Nu ser håret ut att leva igen, jippi!

Samt så var jag ju med på dans föreställning igår kväll oxå.
Det gick bra, var faktiskt inte så nervös som jag trodde/brukar vara.
Så det känns kanon.
Ska även vara med ikväll.
Men denna kväll skall Jens se, men det ska nog gå bra ändå.

Imorrn så skall ju båda katterna till veterinären.
Kastreras m.m
Sedan på kvällen ska ju jag på julmiddag med jobbet.
Mmmm, mums, julmat. Älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0