Söndag 4 November 2012

En lugn helg med städning, sovmorgon och film:) men Fredagen blev en mysig middag på byn med Jensas jobb, var mysigt och gott.

Idag har jag inte mkt planerat, blir troligtvis en seg dag med film och mys med mina små i soffan.


Men skulle göra vad som helst för en längre ledighet för att kunna åka till Sollefteå och familjen. Saknar min familj så det skär i hela kroppen, det är tråkigt att det inte är närmare hem. Inte så långt om man tänker efter men inte så man kan åka dit och äta söndags middag precis:( saknar den tiden när man kunde träffas när man ville. Helst nu nät lillebror kommit tillbaka från Norge.

Kommer snart påbörja nedräkning till jul för att ha något att se fram emot. Hittills bara 47 dagar kvar tills vi åker upp över jul.


Jag och världens bästa mamma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0