Måndag 19 Mars 2012

Känner mig hemskt duktig, men sjukt trött efter min promenad idag på nästan 6km. Det blåste så in i bomben, men jag klarade hela vägen.
Hade trott jag skulle orka en liten bit och sedan ta bussen eller ringa efter Jens men icke!

Men detta kommer verkligen inte att ske varje dag, kan jag lova!
Iaf inte med de skor och väder som ca idag.

Sitter just nu och myser i min onepiece och under en filt i soffan framför tvn, det är De Okända, dom är i Sundsvall på BODABORG! Väldigt intressant;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Jag va inne i din blogg och ville tipsa dig om min sida för senaste kläder, vid intresse kan du klicka dig vidare på:



www.traderista.blogg.se



Ha en bra dag!

2012-03-20 @ 16:27:28
URL: http://traderista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0