Söndag 5 Februari 2012

Någon mer än jag som följer serien "Äkta människor" på SVT 1 på Söndags kvällarna (21.00) ?
En svensk kung serie, kommer bli en stor serie i Sverige tror jag.
Kanske lika stor som "Tre Kronor", om inte större?!

Helgen har gått lite för snabbt tycker jag. La mig ändå i tid i Fredags för att inte sova bort hela Lördagen, men ändå kändes dagen så kort:(

Igår kväll blev det kalas hos Tomas & Magda, en kollega till sambon och hans tjej, jätte kul och träffa alla:)
Massa smaka mellan himmel och jord!

Idag har jag väl suttit i soffan 90% av dan, resten av tiden har jag plockat ihop, gjort mat eller bara gått runt (vart rastlös en sväng mitt på dan)
Så därför blir det en tidig (för mig) kväll ikväll:) upp med tuppen imorrn!

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0