Fredag 11 Februari 2011

God morgon alla fina där ute.
Någon som sitter helt insnöad efter detta oväder?
Herregud alltså vilket väder, jag måste gå igenom 3 dörrar för att komma till vägen
jag ska gå till jobbet. Jag kom ut genom den första, sedan den andra fick jag skota bort 1 meter vall som blåst mot dörren, för att kunna öppna dörren då den dras ut mot snön, JIPPI!
Jag stod där och trampa och sparka och skottade bort snön för att kunna öppna dörren,
då kommer det en karl och ställer sig innan för dörren och bara tittade på mig.
Vet inte om han ville gå ut eller vad han ville, men jag bara fortsatta skotta med fötterna, efter 5 minuter så
kunde jag öppna dörren och börja gå till jobbet.

Vägarna var ju inte det roligast att gå på heller, fick gå i hjulspår från bilar, då det inte skottats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0