Fredag 29 April 2011

Ikväll blir det tåg + buss färd uppöver till Sollefteå igen:)
Jag har funderat lite nu dessa dagar vad katterna tänkte när jag åkte i Måndags men inte kom tillbaka,
tänkt om de trodde jag lämnade dom där? Eller att jag inte tycker om dom längre?
Jag har haft så många funderingar kring hur dom tänkt och mått denna tid, då vi inte varit i från varandra mer än 1 dygn tidigare, då de varit på pantionat och visste att dom inte skulle stanna där.

Men eftersom dom tidigare varit hos mamma och pappa så känner dom iaf igen sig och känner djuren och människorna så det känns ju bra.

Imorgon ska jag träffa "estet gänget" från gymnaie tiden, iaf vissa (dom som svarat och kunde)
Så 11.45 ska jag träffa Kajsa gumman för att sedan träffa Lina och Sinnica på stan.
Blir troligtvis en fika och kika in på Lindex ifall Cissi jobbar:)
Ska bli kul att träffa dom alla igen, dom som jag saknat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0