Torsdag 10 September 2010 fortsättning....

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag.

1. Jobba över

2. Tvätta

3. Se på tv (IDOL)

4. Laga middag

5. Mysa med mina små katter

Vad gjorde du för tio år sedan?
-
För 10 år sedan befann jag mig i Sollefteå, troligen i skolan.
Jag var då 13 år, så det måste varit höst terminen på Nipan skolan.
Minns inte exakt på dagen vad som inträffade.

Ställen du bott på?
-
Jag har bott i Sollefteå på flertal ställen.
Även i Söderhamn där jag bott på 3 olika ställen på 2 ½ år.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Resa utomlands med nära och kära

2. Skänka pengar till utsatta barn (måste kolla upp var det är som värst bara)

3. Köpa en ny bil (egen bil)

4. Köpa och flytta till ett lyxigt hus

5. SPARA!

Utmaningen går nu vidare till: Kajsa Eriksson, Cecilia Edlund och Teodor Berg


Kommentarer
Postat av: Nicklasvilma

Thank you for the informative website

2011-01-30 @ 13:17:51
URL: http://nicklasvilma.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0