Fredag 3 September 2010

Gårdags kvällen (efter jobbet till jag la mig 22.30) så blev det mycket gjort hemma.
Började med att dammsuga hela lägenheten, för att sedan hjälpa karln med middag.
Började tvätt och avslutade med att diska bort middagen.
Så nu är det bara strykning och vikning av kläder som skall göras idag kvar.
Som sagt, så skönt att komma hem till "tomt" och rent hem.

Hjälp mig att hålla tummarna att denna dagen går snabbt och felfritt.
Är så trött och behöver hem och sova ett tag.
Så skönt att dörren till helgen är nära.
Bara några timmar dit....
Men dessvärre har jag inget bokat för helgen, så få se vad som händer.
Blir troligen det vanliga, sova ut och se film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0