Torsdag 7 Oktober 2010 fortsättning...

Bara 1 timme kvar innan hemgång...
Blir full fart när jag slutat, cykla hem & byta om.
Packa om väskan och ta pantpåsen och möta upp Sara.
För att sedan gå vår lilla runda till stan och ICA.
Panta, skicka paket och handla lite inför helgen.

När jag är hemma igen, gäller det att packa upp det som handlas,
invänta sambon för att sedan gå och köpa middag, PIZZA!!
För att avsluta kvällen med att hjälpa Jensa packa inför utlandet.
Sedan kanske man hinner med lite tv-tittande här och där:P
Vill även hinna med att diska bort lite...eller vill, det vill jag väl inte, måste.

Hoppas på fint väder i helgen.
Så jag och Sara slipper gå med regnkläder:P
Vi ha så mycket att se fram emot och ett bra väder
skulle vara ett stort + i kanten.

Annars i helgen förutom att vara med Sara,
så funderar jag på att kanske städa genom garderober på ALLVAR.
Jag har gått i genom garderoberna flertal gånger,
men då har det alltid blivit kvar plagg som inte används.
Kanske om dom hamnar i källaren till sommaren eller
om de skall säljas eller skänkas?!

Jag har svårt att släppa vissa kläder.
Vissa kläder är faktiskt speciella, så därför är det svårt.
Men det måste ju göras någon gång.

Kommentarer
Postat av: Miss gold digger

Hej, ja byxorna finns kvar! :)

Intresserad?

2010-10-07 @ 16:36:05
URL: http://mygold.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har mejlat dig bilderna!

2010-10-07 @ 18:17:38
URL: http://xprice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0