Onsdag 3 Mars 2010

Igår kväll gick jag igenom alla tidskrifts samlare och papper som låg lite här och var,
och herregud att man bara orka spara så mycket skit.
Jag hittade H&M kataloger och IKEA kataloger från förra året samt massa andra skräp.
Så nu har jag en stor kasse full med papper och kataloger, skönt att slippa packa ner,
packa upp och flytta med til nya lägenheten, för att sedan slänga liksom.
NEJ! Nu har jag satt ner foten (kanske bara för att vi flytta, vad vet jag)
Men även ytterkläder packades ner igår.

Men nu börjar jag inte få plats att hä alla sopsäckar och kartonger.
Jag som tycker att vi slängt och slängt men det finns ingen plats ändå.
Men jag funderar på att försöka tömma klädkammaren för att sedan flytta in
alla kartonger och säckar där så inte allt står framme, om det kanske kommer
någon på visning på lägenheten eller kanske några kompisar som kommer förbi.

Men jag älskar denna stund, städ & flytt = NYTT!
GILLAR, gillar, gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0